fredag 22 januari 2010

Ett inlägg från förr :)

2008-10-01
Hej kära vänner...

Jag tänkte på att alla kanske inte vill få regelbundna uppdateringar om mitt liv i storstaden =) i så fall hör bara av er så tar jag bort er från maillistan...

Idag har jag varit på hjärt och lungräddning.... det höll av en 29 årig brandman i uniform... behöver jag säga mer =p inte helt säker på att jag skulle fixa en livsräddning om det hände något men helt garanterat skulle jag kunna återge exakt den tatuering som han hade på insidan av sina muskulösa armar... tyvärr va han nygift och verkade lycklig över det... men nu vet jag i alla fall hur man räddar liv så ni kan känna er säkra kring mig =)

Idag har jag varit på synoptik och fått besked om att jag har ett litet fel på mitt vänstra öga som göra att jag behöver terminalglasögon så jag inte blir så trött i ögonen framför datorn... jobbet betalar allting och även bågar för den stora summan av 248 kr, så där snålheter går in går vettet ut... jag har nu beställt ett par svarta glasögon med zebramönster på insidan =) de är faktiskt ganska coola... får de om ca 1 vecka...

Jag har idag även varit och tittat ut vilken tjänstmobil jag vill ha... just det, ni i Hässleholm läste rätt... här får man inte någon gammal begagnad utan man får gå till telia och välja ut vilken man vill ha, jobbet rekommenderar även att man skall ta den senaste tekniken redan från början så man inte behöver uppdatera så ofta... jag har bestämt mig för en lila =)

En liten uppdatering på kändisvärlden också... jag har sett några kända ansikten här... min första celebrity sighting var "Plupp" kille med det stora knallblåa håret från Körslaget (inte helt upphetsande), nummer 2 är att Lasse Anrell handlar i samma närbutik som jag (lite fräckare), nummer 3 och direkt sänd till jorden från helvetet är Janne Josefsson som jag va tvungen att fräsa lite åt... o till slut den ena som egentligen är värd att nämna är underbart vackra Thomas Bodström... suck =)

Nej... nu ska jag krypa ner i soffan under täcket och vänta på att Efterlyst börjar =)

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar