onsdag 6 januari 2010

Borta bra men hemma bäst...

Det är få saker som jag kan sakna så mycket som Nutellamackorna i Finja :) men mitt midjemått saknar det nog inte direkt :)


Men lite skumt är det när man kommer "hem" o möter sin låne-son som man levt med i många år... o den lilla fisen har blivit stor o en man :) hur gick detta till... jag minns när han va 7 år gammal o kunde inte riktigt "plata lent" :)

Jag o min ständiga partner i brott Annica va lite runda under fötterna en kväll när vi skulle ut o Sabolainski och Victor körde oss... hemma i sängen sen på kvällen så kunde lilla fisen inte riktigt sova för han tänkte på mig... Han säger då till sin mamma att han vara lite "ovolig" :) sötaste lilla Vicce... nu är han dock 16 år o betydligt längre än mig o när man får en kram så är det en man-kram... Hur hände detta :)

Men du kommer alltid att vara min Vicce Picce Päronpung i all framtid ändå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar