torsdag 28 januari 2010

Olsson har acklimatiserat sig till Sthlm...

Innan jag börjar med detta inlägg så vill jag bara säga att jag är medveten om ironin att detta kommer så tätt in på mitt förra inlägg... men jag vill då bara påpeka att jag har aldrig sagt att jag är perfekt :) men jag jobbar på min pessimism...

Skulle med bussen hem, såg att jag skulle få vänta 7 min... alltså för länge (speciellt i snöstorm) bestämde mig för att prova tunnelbana istället, skulle vänta 5min... innan jag ens hann reflekterar vid min arga tanke som ploppade upp i hjärnan så bara kom den "Får det verkligen lov att vara så här, ska man behöva vänta sååå länge" :) men sen kom jag på mitt nyårslöfte o sakta men säkert (i tackt med att minuterna rann iväg o bussen kom närmare) så blev jag mindre o mindre irriterad :)

Nja, har en bit till att gå innan mitt nyårslöfte är komplett...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar