torsdag 28 januari 2010

Nyårslöfte 2010...

Mitt nyårslöfte i år är "Våga vägra gnälla" jag ska verkligen försöka vända o vrida på saker under detta året för att försöka få bort de negativa tankar som ploppar upp då o då i huvudet... de där som gör en förbannad innan man ens hinner reflektera över att man blivit arg...

Det är ju såå jäkla skönt när man inser att förmodligen är inte hela världen ute för att göra livet surt för en... som den där busschaffisen som inte stannar fast du kommer springande... förmodligen sitter han inte o skrattar hela vägen till bussgaraget i Björknäs för att just du missade bussen... (jag är medveten om att det lät ironisk men det va faktiskt inte menat som det... jag lovar :))

Våga vara optimistisk... o japp... det är okej att påminna mig om detta vid nästa tillfälle då jag fräser över att det ALLTID skall regna när just jag ska gå till jobbet (eller någon av de andra miljoner saker som jag säkert kommer gnälla om under 2010 o alla andra år :)

kramis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar