söndag 24 januari 2010

Gotlandskommissionen...

det är namnet på den nya grupp som jag o några av mina vänner ingår i :) Vi är 16 tjejer som (tack vare att en kär kollega till mig berättade om va hon och hennes vänner hittar på) tänker åka till olika städer i Svearike för att uppleva dem och umgås... så sagt o gjort... första tillfället och första orten kommer att bli Gotland i september... eller kanske jag ska säga i höst... trots att det är januari så visar det sig att det är inte helt enkelt för oss att boka en helg då alla är fria ens i september... visst är det helt underbart :) jag fullständigt älskar att jag och mina vänner är så sociala att vi redan har planer i september...

Vet ni... nu är det så att jag vet att jag har sagt det många gånger, men seriöst... kan man säga för många gånger att man har världen bästa liv? Nej, jag tror faktiskt inte det :)

I alla fall så har jag nu 2 olika aktiviter per år när jag får umgås med en hel drös kvinnor som jag beundrar och älskar... jag har damklubben med fd kollegor från skåne och nu även gotlandskommissionen med nya och gamla vänner från sverige o utriket... me like :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar