fredag 21 december 2012

Jordens undergång...

Igår fick kärleken stifta bekantskap med min "Dramaten"... Han såg sjukt skeptisk ut när han såg den & jag svär att hans blick när han tittade på mig sa allt... Plötsligt såg han mig som en 90-årig tant framför sig ❤



Igår var det även dax för det glöggmingel på Barncentrum som jag planerar :)



Det blev mysigt & en härlig stund tillsammans kollegor mellan myndigheterna utan att vi (som alltid annars) hade våra myndighetsrockar på oss...

Det var ett initiativ som jag kom på sent i år så det va inte så många som kunde komma men jag jag fått mycket positivt respons på mitt initiativ :) kul...



Glad, överraskad & rörd blev jag av en julklapp från kollegorna i Nacka :) tusen tack, det värmer verkligen...

Idag är sista jobbedagen på 2012 för mig sen väntar en 11 dagar lång ledighet :) känns underbart!!!

Något som dock känns som mindre underbart är Maya kalenders domedagsprofetia om att jorden ska gå under idag... Kärleken har påmint mig om detta typ 18538093 gånger vilket är 18538094 gånger för mycket ;)

Han har inte riktigt lärt sig att han har hittat en kärlek som kan noja igång friskt & sen inte kunna släppa...

Lite kul att retas tror jag han tycker det är allt, annars skulle han aldrig kläckt ur sig kommentarer som: "Baby, jag vet att vi planerade att gå & se "The Hobbit" på fredag, men jag tänker om världen nu går under så är kanske inte Heron city det mysigaste stället att va på... Det är nog bäst att vi ligger hemma & myser i soffan".....

Hmpf!!! WTF!!! Vet inte om jag vill slå till honom för att han nojar mig eller pussa honom för att han (om världen går i det) vill tillbringa sina sista andetag i livet liggandes omfamnande mig i soffan ;)

Det finns även andra som oxå väljer att använda domedagen 21/12 till att skämta på diverse sätt :)



May the force be with you all!!!

(& just in case om jorden går under...)

Ni vet vilka ni är, mina älskade fina nära & kära... Ni betyder mer för mig än ord kan beskriva... Tack för att ni gör mig hel ❤❤❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar