tisdag 11 december 2012

Okristligt tidigt 😩😩😩

Dagens inlägg får bli ett kort inlägg... Det skrivs trots allt mentalsjukt tidigt :)

Sitter på tåget på väg till Viking Line... Det är nämligen dax för mig att åka på min första planeringsdag som arbetsplats ombud inom facket...

Iofs inget nytt under solen att Olsson är fackligt engagerad... Jag har suttit med i styrelsen på mina tidigare arbetsplatser...

Men detta är första inom polisen... Ska bli lite kul & få se vad det innebär :)

Det blir iaf en 12-timmars kryssning till ?!?!...

Till saken hör att jag vet inte :) typiskt Olsson!!! När kärleken fråga igår om vi skulle till Åland, Åbo, Helsingfors eller Mariehamn...

Tja, då fick svaret helt enkelt bli... "Det återstår att se" ;)

Iaf är det samling kl 07... Så det innebär en galet tidig avfärd...



06:06... På riktigt?!?? Men det innebär ju även en ännu galet tidig uppstigning... För att säkert inte missa så ställde även kärleken sitt larm... Så kl 05:10 kvackade min groda första kvacket... 05:20 va det dax för ett kvack igen... För att sen köra en Grand final med kärlekens galande tupp kl 05:25 :) men uppe är jag ;)

Minns ni mina knäck igår med massor av mandel i...



Kärleken har nu tagit mitt mandelsug till sig & detta är vad som möter min blick när han kommer med glögg till mig i soffan

Sötnöt ❤❤❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar