torsdag 26 mars 2009

283 kr


är den gigantiska summa som jag får tillbaka på skatten i år =) måste fundera hårt och länge innan jag bestämmer vad jag skall spendera hela slanten på... Jag är i alla fall glad att jag slipper betala tillbaka...




Nu är jag nyklippt, i en pagefrisyr för den gigantiska summan av 80 kr... och jag är faktisk mycket nöjd... så det blir en ny trend... det enda är att man får inte ha så bråttom när man klipper sig på JaminAkademin och helst ska man ha på sig regnkläder... Fabian, kille som klippte mig hade en nära och kärleksfull relation till sin vattenspruta, jag var blöt på hela ryggen och när han klippt min lugg så rann det vatten i hela ansiktet... Jag kände mig som min kusin Kalle måste känt sig när han var liten pappa klippte honom... "Inte sputa, baaja kippa" =) så sött... men efter att jag fick påpeka att ena sidan var lite mer uppklippt än den andra, och efter att jag fick säga till honom att den sida han började klippa på igen, var den som redan var mer uppklippt, så är jag nu nöjd och glad =)




Nu måste jag ju berätta om Sveriges genom tiderna (enligt mig) bästa film... "Män som hatar kvinnor" oj, oj, oj... om ni inte har sett den.... VAD VÄNTAR NI PÅ!!! =) Jag är helt nöjd och tycker att den lille dansken har lyckats fånga storyn... om jag skall ha någon invändning (och det är bara om jag verkligen skall jobba på det) så är det att Naomi Rapace är lite för snygg, för muskulös och lite för tindrande för att matcha min bild av Lisbeth Salander... Min exakta uppfattning av henne finns nog fortfarande i Hässleholm på kontoret... Urcellen Ellen =) ni som jobbat med mig där vet vem jag menar =) Hade ju dock blivit sjukt impad om han (regissören) hade hittat henne...




Det var allt för idag... ps, 1 dag närmare Bbbbbbbounce =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar