tisdag 3 mars 2009

Måns Herngren...

Det va han som hoppade på bussen i morse (på samma hållplats som Arn hoppade på igår) lite skräckfyllt va det ju att fundera på vad dagen höll i sin famn men tanke på gårdagen... dock hyste jag lite hopp eftersom jag inte tycker att han är så snygg som Arn så därmed skulle kanske dagen vara räddad =)


Det har faktiskt varit en bra dag idag... framförallt tror jag för att jag på dagens morgonsamling fick möjlighet att faktiskt bara få var helt ärlig över hur min situation ser ut just nu... jag är lite inne i en jobbsvacka, för första gången i mitt yrkesliv tycker jag att det är lite tungt... faktiskt lite så jag ibland önskat att vissa dagar var jag tillbaka bakom kassan på Domus... ja ja det går väl över =)


Förresten har ni hört talas om den nya dieten... ISO... det verkar vara något för mig, man skall äta lika delar av allt och äta tills man är mätt, ca 5 gånger om dagen... o är det något jag är bra på så är det ju att äta =) o tänk bara lika delar av allt... lite godis, lika mycket chips och avsluta det hela med lika del öl... himmelriket =)


Jag har fått höra ett flertal gånger att jag är en mästare på att färgmatcha min outfit o det ligger väl en del sanning i det med tanke på att jag ofta matchar hårsnudden men kläderna... men tro mig att idag mötte jag min överkvinna... hon hade matchat sina kläder med sitt läppstift o det hade väl varit okej om det nu inte varit för det faktum att läppstiftet var knall ceriserosa... japp, det innebär alltså för er som hängde med att hennes byxor och träningsjacka var också ceriserosa...


Nej, nu ska jag titta på Desperata som börjat för säsongen igen... jippii =)

kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar