tisdag 10 mars 2009

Lasse Lasse...

Äntligen har Lasse Anrell återvänt till mitt liv =) jag tar det som ett tecken på att allting kommer att återgå till vanligt... o det behövs... just nu är jag arg, ledsen och besviken...



men en sak ska jag i alla fall berätta för er innan jag skall bege mig iväg och hämta lite näring av fina vänner o även intaga en öl eller två och titta på fotboll... Jag hade tjänstebil med mig hem igår tänkte för en sekund eller två att detta var kanske dumt eftersom jag snabbt skulle kunna vänja mig vid det... som tur väl var så behövde jag inte oroa mig så länge för det eftersom det hade snöat en hel del i natt så jag fick börja med att skrapa bilen, bästa sättet att bota bildrömmar på... i alla fall så nu till det jag egentligen skulle berätta... om det nu skulle vara så att ni någonsin finner er körande i Sthlm på en nysnöad, nymoddig väg och tänker... "skönt med så breda vägar som de har här i Sthlm" ett hett tips är då att förmodligen ligger ni som jag i båda filerna samtidigt... jag tar det inte ens som en förolämpning att alla bilar bakom mig i filen (när jag väl hittat en som jag höll mig till) valde att gå över i filen brevid... jag hade förmodligen oxå gjort samma sak om jag legat bakom mig själv...



japp, det var allt för idag... kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar