lördag 7 mars 2009

En annan sorts kändis...

såg jag idag på min morgonpromenix... det är visst en fäktningstävling i Sthlm och detta blev jag väl medveten om när jag nästan gick rakt över en av medlemmarna i laget från Kina =)



I dag lider jag av vad jag endast kan komma på skulle kunna var ett I-landsproblem utan dess like... nämligen av "bowlingtumme" =) det är så pass allvarligt att jag länner att det är lite svårt för mig att skriva sms idag och ni som känner mig väl vet ju vilken katastrof det är för mig... sms-drottningen har jag kallats för vid mer än ett tillfälle...



Måste berätta... det va lite kul igår när jag var på väg hem från bowlingen så kom det plötsligt en bil och tutade... eftersom typ de enda människor som jag känner som har bil i stockholm är på semester i Frankrike så reagerade jag inte... det vill säga i alla fall inte förrän jag hörde någon ropa mitt namn... det visade sig då var min samordnare som var lite vilse i storstaden... snacka om det var en ego-boost för LantLottan att få ge vägdirektiv till NollÅttan =) tack för det Ullis... =) Lite extra kul är det ju också att de var på väg var just till Skånegatan =)



Nej, vet ni vad... nu har ju melodifestivalen börjat... kramkram =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar