fredag 6 mars 2009

Så där ja...

då har det hänt igen... jag har ett enda tydligt tecken på att jag är stressad och det är nämligen att jag går ut på möten utanför kontoret i mina innetofflor... fantastiskt härligt förvirrad känner man sig =) Som tur väl var det ett samrådsmöte med kollegor så jag blev bara lite mobbad =)



Men det är nu klart verifierat att hur min dag blir står i direkt relation till hur snygga de kändisar som jag träffar är... detta blev tydligt idag efter ett mycket lyckat möte som jag inte hade så stora förhoppningar på... tack för det Per-Erik metreolog =) Verkar som det blir en lyckad dag imorgon oxå eftersom jag såg sångaren Martin (nej inte Stenmark för då hade jag verkligen varit illa ute) ni vet han som va ihop med Dilba och sjung "Du e så, yeah yeah, wow wow"...



Idag har jag varit och bowlat med en av mina kontakttjejer... hon var en fena på det i början men sedan började det gå ut för... jag ville gärna att hon skulle få vinna och ni som någonsin har bowlat med mig vet att det brukar inte vara allt för svårt att klara av denna bedrift... men tro det eller ej, jag har aldrig spelat så bra som när jag försöker förlora... Fatta en gång halkade jag och lyckades få till en STRIKE... helt otroligt =)

1 kommentar:

  1. älskade vän! Fast jag visste att det inte va stenmarck du menade var jag på väg att slänga iväg en mental känga!!! Han är mig så kär att bara namnet är heligt!!! Moahahahaaaaaa get real! Nej ärligt hoppas det inte bara var Per-eriks förtjänst att dagens möten blev så bra... (håven, jag går med håååååven) ;) föresten så skriver du och jag väldigt lika.... bara så du vet... kramen /Molly
    ehhhh välja konto....läskigt vad innebär det??? jag tar anonymt tills vidare...

    SvaraRadera