söndag 8 mars 2009

Vad är det som gnisslar???

Idag har varit en riktigt skön slappedag med träning på Sturebadet med Jennie... Så skönt att träna i fin miljö, med färska fruktfat lite överallt och aromabastun efter passet... härligt härligt =)

Ännu bättre blev det när jag såg Jan Scherman (chefen för tv 4) o ni som följt mitt liv sista tiden vet ju att detta innebär ju att det blir en bra dag för mig imorgon... eftersom han inte tilltalar mig alls... Ah, jag gillar verkligen det här med att kunna lägga ansvaret helt utanför mig själv =)



I natt hade jag en annorlunda upplevelse... jag var någonstans mellan dröm och verklighet när jag upptäckte att jag befann mig mitt i en mardröm... det är ju i o för sig inte helt ovanligt kanske men det som gjorde denna situation lite mer speciell var ett mycket obehagligt gnisslande ljud som inte ens försvann när jag vaknade... snacka om min förvåning när jag insåg att det var min egna andning... det låter som om det är en rest från min luftrörskatarr... men snacka om att det är trist att behöva sätta igång tv:n mitt i natten för att man inte vågar somna om... o detta beror på gnisslandet av min egen syrestillförsel... inte helt lätt att sluta andas heller för att slippa ljudet =)



Det va allt från soffan idag... kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar