onsdag 25 mars 2009

I´m back =)

Känns skönt att vara efterlängtad =) ber om ursäkt att jag inte har uppdaterat min blogg på ett tag, har varit mycket men nu är jag tillbaka...



Dagens tema har helt klart varit Afrika... jag har gått på första afrikanska dansklassen idag o tror mig att det var roligt... o JOBBIGT =) shit pommes vad många muskler man har som man aldrig använder... o för en gång skull så hade man lite nytta av sina hängivna extra kilo, man ska ju skaka allt och lite till... men fatta att den lilla spinkiga tjejen som höll i passet, hon hade nog ca 3 grams övervikt, hon skakade på sin lilla rumpa så att det såg ut som om hon hade minst 30 kilos övervikt... rätt häftigt =) detta kommer klart bli ett återkommande tema i mitt liv... instruktören frågade om det var någon av oss som ville vara med på gymmets jubileumsdag i juni, det är 1000 pers inbjudna och det skall vara en stor afrikansk dans uppvisning med live musik osv... jag tror dock INTE att ni kommer kunna se mig "shake my moneymaker" där den dagen, men man ska aldrig säga aldrig =)



Det andra afrikanska temat för dagen är att vi har bestäm att vi skall boka bord på en ny afrikansk restaurang på lördag innan vi går och kollar på Bbbbbounce =) Jag längtar så jag håller på att förgås!!!



Idag har jag även beställt klipptid till imorgon... jag skall prova på att gå och klippa mig på en frisörskola, de kilpper för 80 kr och uppåt... ska bli spännande, jag återkommer med resultatet =) lovar att jag skall bli mer frekvent med mina inlägg...



Nej, det får nog vara allt för denna onsdags kväll... fridens liljor =)

1 kommentar:

  1. Jag hoppas att den frisörskolan inte ligger på söder? För dom gjorde mitt hår rosa! Men du ska iof bara klippa dig..
    Kolla min blogg idag och återkom!

    KRAAAAM

    SvaraRadera