tisdag 10 mars 2009

Rekord...

Måste bara gör ett extra inlägg idag, helt sjuk... idag har slagit alla rekord... jag har inte bara sett Lasse Anrell idag utan inte mindre än 4 andra "kändis" sightings... och allt efter kl 19 idag... jag såg Göran Lambert (det tog tid kan jag säga innan den polletten trillade ner), sen såg jag Cissi som vann Let´s dance med brottar Martin och sedan på vägen hem på tuben såg jag 2 Floorfiller filurer, Mario och Susanna... måste vara ett rekord... Vet dock inte vad detta innebär för morgondagen... återstår att se...


Men det sötaste hände ändå ikväll... på väg in på bussen så såg jag världens sötaste lilla tant... o gissa om det var komiskt när hon kommer och hoppar på samma buss som jag hem också... i alla fall så kom vi att börja prata om både snöplogning, utlandsresor och Maradona för att ge några exempel, i alla fall så det visade sig att detta var en helt underbar, liten småfyndig dam som bara bor runt hörnet från mig... så nu är jag och Karin, som hon heter, kompisar =)


ni ska jag sova... efter en underbar kväll med Margot och Leif i stan igen... självklar va det riktigt härligt att träffa Charlene oxå =)


sussa gott....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar