måndag 30 mars 2009

Jag är med orkide...

Fantastiskt... jag har äget ett antal orkideer i mitt liv men aldrig lyckats få de till att bli något annat än en torr tradig gul/brun stjälk när den blommat klart... men nu har jag lyckats... en av mina kära blommor har fått bebis... så, jag är med orkide =) Tror jag har kära Margot att tacka för detta fenomen... hon är den första som jag sett (i verkliga livet och inte bara hört talas om) som klarat av att få orkideer att blomma om... tack kära fertila vän ;) det blommar och gror både här och där hos dig... =)

Vet ni vad jag glömde berätta i hela Bounceyran... o ni som känner mig väl (o kanske oxå när jag tänker efter även ni som inte känner mig fullt så väl) vet ju hur sjukt betuttad jag är i allt som har med poliser att göra... håll nu i er (o kom ihåg att jag glömde säga detta häromdagen) i lördags mitt på dagen upptäckte jag att jag befann mig mitt i en nazistdemonstration, mitt på Medis, det fanns både för och emot demonstranter, men det viktigaste var att där fanns, inte mindre än 24 uniformerade poliser =) yeah baby... Fattar ni vilken lördag detta va... wohooow!!!


Nej, nu är Seinfeld tillbaka på tuben... kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar