måndag 15 oktober 2012

Eller hur funkar det egentligen?!?

Om mannen där man köper sitt morgonkaffe säger till en: "Ha en trevlig helg"... Innebär det då att det automatiskt blir fredag igen då eller?!!? :)

Min helg har varit så där helt fantastiskt, magiskt & underbart slapp...

Ni vet en såndäringa helg där man bara går ur pyjamasen (vilket iofs inte va ett måste för mig men nu va det ju inte bara jag längre ❤) för att på söndagskvällen åka till affären & handla för att minimera risken att dö av svält :)

Ni vet när man kan somna om igen oavsett om klockan är 05:32, 10:57 eller 17:28...

Ni vet när filmerna & låtlistorna avlöser varandra & du matas liggandes under täcket i soffan, med levande ljus tända & en rykande het kopp java i handen, samtidigt som du långsamt känner att energin kommer tillbaka efter en underbart socialt & härlig sommar då man inte vill missa en sekund...

Jajamänsan mina vänner... Jag pratar om den första riktiga höst-helgen... Den då du jan göra allt det där utan ett uns av dåligt samvete för att du för en stund checkat ut från vårt hektiska samhälle...

Sen blir det ju inte sämre av att jag i helgen fått återigen stifta bekantskap med en gammal vän... Mina älskade mössor ❤ välkommen tillbaka :)



Detta har även gett mig lite tid att grubbla på det här med att skriva kåserier för en tidning som jag (för vilken ordning i raden vet jag faktiskt inte) fått "önskemål" om från en kär vän :) Tror faktiskt jag ska göra ett försök...

Jag menar, vad kan hända?!?! Även om de inte (som mina fina vänner ;)) fattar & gillar min humor, nej då gör de inte det... Men tänk om de gillar, fy fasiken va roligt :) håll tummarna...

To infinity and beyond!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar