fredag 19 oktober 2012

Idag har jag inte så mkt att delge världen...

...mer än några saker :)

Det är fredag... & jag ÄLSKAR fredagar... Bara tanken på att jag får sova hur länge jag vill imorgon gör mig helt lyrisk ❤

Igår när jag var i affären & inhandlade något så konstigt som Japanskt ströbröd: Panko



Ska tydligen vara sjukt gott bland annat på potatisgratäng, vilket står på schemat för kvällen :) Återkommer med resultatet...

När jag sen kom till kassan så såg jag denna lilla låda av godsaker som affären bjöd på...



Jag fråga hur det kom sig & då svarade de att de hade haft strul med kassorna & ville därmed kompensera sina kunder... Me like!!! Fast jag inte ens gillar choklad så uppskattar jag gesten ❤

Enda missen igår va att jag bomma att tippa på Hockeytipset på jobbet... Detta trots skrift på handen & påminnelse på mobilen...



Numera ligger det 2 påminnelser på mobilen ;)

Sen ska jag avsluta med denna bild...


Måste säga att jag trodde att Kungliga musikskolan skulle ha lite mer flashiga lokaler :) skönt att se att appanaget inte går till det iaf ;)

Happy weekend alla ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar