fredag 5 oktober 2012

Kärlek, kärlek & åter kärlek ❤

Finaste ni... Kära vänner... Magiska påhejare :)

Jag vet att jag har försummat detta forum brutalt... Jag har inget annat försvar än att jag är disträ...

Lyckligt, hopplöst & fullkomligt disträ...

Jag är nämligen nyförälskad & håller på att falla hårt... Så där som man gör precis innan man blir riktigt kär ❤❤❤

Dock har jag fått massor av hintar om att det finns de som saknar min blogg, mina åsikter & min humor... & vad ska jag säga... jag är ju ett lejon & därmed en sucker för smicker ;)

& sen när det kommer i denna form:



Ja, då är det bara att börja igen... Det har ju hänt massor i mitt liv som jag vill dela... Men just nu börjar jag med detta lilla... Som en liten mumsbit på vad som komma skall ;)

KÄRLEK ❤❤❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar