fredag 12 oktober 2012

Reklam, tv & smycken...

Ipren reklam... På riktigt!!! Får man verkligen lov att göra en så dålig reklam? Eller en förresten, vet inte ens vilken "del" i ordningen det är på att hitta en (inser ju nu att jag inte ens vet vad själva storyn är, riktigt illa alltså) eller ett sätt att marknadsföra sin mjuka kapsel...

Den senaste & vad jag verkligen hoppas blir den sista är när de, 4 pers, dansar varav ingen är bra... Förstår att det är poängen att 3 ska vara riktigt kassa & 1 bra, men inte ens där lyckas de i mina ögon... Antingen får en reklam vara sjukt bra & fyndig, eller kass så att den blir cool... Detta är enligt mig bara tragiskt... Please Ipren stop it!!!

Någon som dock lyckats få till inte bara en fullträff utan även en homerun är Marginalen Bank :) Kan man annat än älska en bank som har sinnesnärvaro att plocka in (förstår så klart att det inte är banken som gjort reklamen, men de har trotsallt sagt ja till den) Benke från Bounce :) Där kan vi snacka dans... Love it!!!

Satt igår kväll & kolla på Criminal minds, ett absolut favoritprogram & de fick igår en ledtråd vid ett sjukt obehagligt mord... Det va en textrad som va insydd i munnen på offret... På lappen stod det "Gazing through to the other side"... BAU-teamet (polisen alltså) kunde inte lista ut vad det syftade på...

Därmed vill jag göra ett offentlig statment här... BAU- feel free to call me any time so we can brainstorm ;) Jag kom nämligen direkt att tänka på en sång från "Black river killer"... en hyfsat bra sång oxå :)

Pysslade även igår med en ny favoritsak som inhandlats från "Groupon"... Min supersmarta Smyckeshängaren :)



Grymt bra så man kan se alla sina örhängen & armband :) I löve it!!!



Passa ju även helt perfekt nu när jag hittat det coolaste armbandet ever... En kollega hade det på sig igår & jag fick nästan sitta på händerna för att inte slita det av henne... Men nu är det mitt... My own, My love, My precious...



Vilket osökt leder in mig på nästa sak ;) Det finns en oskriven regel på polishuset att om någon glömmer sitt tjänste-leg i datorn så är det kutym på att man ersätter den ordinarie bilden på personen med den fulaste bild du kan hitta... Igår hade jag möjligheten... Äntligen ;) Fick agera snabbt vilket gjorde att kvalité & framförallt storleken på bilden fick ge vika lite för skämtet ;)


Visst är det sjukt kul... Jag skratta så tårarna rann redan när jag hörde ett "svar-krävande"... Lina!!! I korridoren så det va inte helt svårt att avslöja mig :)

Nu är det fredag gott folk... & för min del innebär det idag världens mysigaste tjejhängs-övernattning på Domarudden... En present jag fick när jag fyllde år ❤



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar