lördag 13 oktober 2012

Underbar fredag ❤❤❤

Åhhhh!!! Vilken underbar "bomull-för-själen" fredag jag haft med finaste flickorna...

När jag fyllde år i augusti så fick jag 3 presenter av mina fina vänner... Ett par magiska örhänge, en överrasknings övernattning på Domarudden & biljett till Timbuktus konsert på Hovet i november...



Igår va det dax för övernattningen... Vi började med att åka till Domarudden utanför Åkersberga... För er som inte varit där, åk dit! Magiskt fint... Där fortsatte vi med att & snacka massa skit innan det va dax för att inta den vedeldade bastun nere vid sjön...



Det va den minsta lilla mysigaste mörka bastu jag någonsin varit i men sååå härlig & det luktar ju sååå gott när det är riktigt ved... Vi hade sällskap av några riktiga bastu-proffs som skrubbade & smörjde in sig med både det ena & det andra...



Efter en upphettad stund i värmen va det då dax för det iskalla (& tro mig när jag säger att betoningen ligger på is!!!) vattnet... 4 dopp blev det allt som allt... Sista gången när jag även doppade huvudet så snurrade det till rejält när jag kom upp så jag fick hålla i mig för att inte trilla... Men superhärligt... Efteråt ;)



Vi hade dock ett par män som stod & kolla på i lugnan ro på däcket ovanför oss... Det finns en uppdelning mellan män & kvinnor men låt mig säga så här... Den lämnar en del att önska för den riktigt pryda ;)

Efter bad & bastu va det tjejsnack, ost, vin & bubbel för hela slanten... Bland annat hade vi väldigt kul åt språkförbistringar som kan uppstå när det ibland slinker med ett extra litet "L" i meningen: " Jag gick bara hemma & pula" ;)



Morgonen bjöd på en härlig & uppfriskande skogspromenad...



Med vackra vyer...



Lingon i skogen...

Lite skämt...



& tro det eller ej... Ett utegym :)



Tack!!! Underbara älskade vänner för en underbar upplevelse ❤❤❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar