onsdag 17 april 2013

Bjudfika... Köp 1, betala för 2

Igår va de duktiga tjejerna, som dragit igång buzzet kring denna på riktigt i Sthlm, i lokaltidningen Täby...



Snyggt jobbat brudar :)

Detta innebär alltså att ryktet sprider sig mer & mer... Det ska även tryckas upp klistermärke, med loggan för bjudfika, som delas ut till kaféer som de kan sätta upp i sina fönster & visa att de har hängt med i utvecklingen...

Så mina vänner... Detta innebär att nästa gång du är på ett fik, så kan du fråga om just detta fik har servicen "Bjudfika"... För rent krasst är det så att vi som försöker sprida budskapet är inte så många & det finns måååååånga fik :)

Så hjälp gärna till... Om någon har missat hela grejen så kan ni ju alltid hänvisa till Facebookgruppen "Suspended coffee Sthlm" :)

& till mina fina & kära i resten av Svearike... Sprid gärna även ordet på era platser... Tillsammans skapar vi det samhälle vi vill leva i ❤

Hur najs är det inte att det äntligen är plusgrader på natten... Tjohoo!!!



Våra små söta blommor på balkongen klarar sig alldeles utmärkt hela natten ute nu :)

En annan sak som gör mig vändans glad är mina nya finaste gympadojjor...



Bara färgen får ju en på glatt humör :)

Bara för det så blir idag premiärturen för en power walk från jobbet in till Slussen på väg hem :)

"Beach-2000-någongång" här kommer jag med stormsteg ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar