fredag 26 april 2013

Gräsänka...

Ikväll drar Darlingen ut i skärgården med grabbarna för årets första fisketrip... & det innebär en hel komplett Lina-helg :) kommer bli både mysigt & tomt på samma gång...

Igår när jag kom från jobbet så hann jag bara innanför porten innan jag insåg att mina nycklar låg kvar på kontoret...

Darlingen va hos grabbarna & planerade inför deras helg så jag visste att han inte skulle komma direkt hem efter jobbet...

Jag provade ringa för att sticka dit & hämta hans nycklar men jag lyckades inte nå honom...



Så det fanns inte så mkt mer att göra för fröken Olsson än att sätta sig i trappuppgången & vänta...

Tur man har en smartphone som man kam roa sig med :)



& lite extra kul är det när man spelar yatzy mot datorn & den missar att sätta 5, 6:or på yatzy utan istället på platsen för 6:or ;) kanske inte så smart after all ;)

Fullmånen slog till med full kraft i natt...



Som tur väl va så tog min förra sömnlösa natt ut sin rätt & jag slocknade ovaggad & har sovit som en klubbad säl hela natten :)

Våren har ni iaf kommit i all sin blom & det är helt underbart :)



Man blir glad ända in i själen...

Såg denna deal igår på Let's deal...



& tänker spontant att det är tur att jag inte är mer brydd om min look...

Skulle jag behövt använda 32 borstar varje morgon när jag sminkade mig så hade jag ALDRIG kommit till kontoret ;)

Måste bara slå ett slag för lilla "Siri"... Sjukt bra app på mobilen :)



Man bara säger till henne vad hon ska göra & den fixar hon det :) lovely...

Nästa gång jag glömmer nycklarna på kontoret ska jag uppmana henne att ta Roslagsbanan till Östra station, hoppa på tuben till Slussen & sen ta bussen till Nacka för att hämta mina nycklar ;)

Måste avsluta med en bild jag hitta på Facebook igår... Såå bra



Tänk om alla kunde leva efter de budorden... Känns som världen skulle vara mer harmonisk ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar