tisdag 2 april 2013

Påskledigt...

Helgen har varit lång, avslappnad & skön 🐥& blomman slog ut precis i lagom tid 😃 najs de...



Jag sa till Darlingen igår att det känns som vi varit lediga hur länge som helst... Först Turkiet en vecka, sen kort vecka på jobbet & sen ledig i 4 dagar 😊 I löve it...

Faktiskt första gången sen jag börja jobba som jag inte tycker det är trist att påsklovet inte följer med när man slutar skolan 😉

Helgen har inneburit en hel del fikastunder på balkongen i solen... Så skönt att kunna sitta där & njuta istället för att hålla på att huttra ihjäl ☕

Helgen har även inneburit en massa massa mys ❤

Fika hos svärmor med fina påskägg & presenter...



Första grillningen utomhus...



Såå gott 😃

Helgen har även inneburit lite fix... Veckans matlådor består av Shepards pie & Sjömansbiff 😃



Ugnen är rengjord vilket så klart medförde en viss brännskada på klöddan Olsson...



Tur man blir väl ompysslad ❤

Helgen har även innefattar en ofantligt massa underbar slapptid... Jag har även insett att paddan (iPaden alltså, ingen annan 😉) har massa bra funktioner... & roliga spel...

Kommer ni ihåg UNO? Så sjukt kul... Jag har helt snöat in på det & kul att man spelar online med hela världen... Så det finns alltid någon att spela med 😃



Kanske dock inte "Natzo" är det bästa valet av smeknamn... Kändes extra härligt att vinna över henne/honom 😉



Hittade även gamla hederliga "Pacman"... Dock tänker jag att antingen har spelet blivit mkt snabbare eller så har Olsson blivit mkt långsammare 😉

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar