tisdag 9 april 2013

Träna medans du jobbar...

Jag såg denna annons i Metro häromdagen & tyckte den va lite rolig...



Anledningen till att jag tyckte den va lite rolig är kvinnans röda pumps...



Vem!!! Tränar i pumps?!?! Jag menar även om det är på jobbet så tar man väl med sig ett par gympadojjor :)

Va ett ärende på Östermalm häromdagen & fick en glimt av mig själv i ett skyltfönster & tänkte att det är inte mkt på Olsson som passar in i området... Typ enbart väskan ;)



Det är muffinsmössa, H&M, H&M,H&M, H&M, Ellos & svenskt tenn...



På vägen tillbaka fick jag en ny skymt i samma skyltfönster från andra sidan & insåg då att folk med min volym & form på rumpa kan vid användande av en randig klänning ev skapa sjösjuka för den som går bakom ;)

Men det tar jag inge extra för ;)

Igår va det dax att köpa ett nytt fodral till mitt SL-kort... Det förra levde på en tråd skulle man kunna säga :)



Ganska nöjd över mitt fynd :)

Även ganska nöjd över mitt genmanipulerade äppel som jag hitta i affären... Större än min knytnäve :)



Med den storleken räcker det med en frukt om dan... Punkt ;)

Våren kommer nu... Det lovade de på nyheterna, sådeså ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar