torsdag 25 april 2013

Fullmåne...

Igår va skåneligan iväg & firade finaste Tess som fyller år idag ❤❤❤grattis!

Iaf så snackade vi om att 2 av oss (inte jag) hade sovit dåligt natten till igår & att det kanske va fullmåne...

Jag brukar reagera på fullmåne & sova dåligt... Det är väl vargen i mig som ställer till det för mig ;) Men jag hade sovit som ett litet barn... & jag tänkte att kanske blir jag inte lika påverkad av månljuset längre :) skönt...

Den tanken varade tills jag inatt låg & vände & vred på mig helt omöjligt att somna... & hjärtat slår sådär som det kan göra om man är nervös eller orolig för något... & efter låång rannsakning så insåg jag att jag har inget som oroar mig... Alltså måste det va dax för fullmåne!

Jag frågade min kompis Google & fick veta att jag numera inte är mindre känslig utan förmodligen till & med är lite mer känslig än i vanliga fall...



Eftersom fullmånen flest infaller ikväll kl 21:59:57 :)

Middagen igår va supermysig & det va härligt att få lite kvalitetstid med skåneligan :)

På tåget på väg hem hamnade jag bredvid en mycket suspekt man... Suspekt delvis beroende på de ljus som han gav ifrån sig som jag hörde trots mina stora heltäckande lurar... men även delvis suspekt på grund av den oändliga... & jag menar verkligen oändliga, tror att jag, under 20 minuters tågfärd, hann se minst 70 olika bilder...



På växter i närbild... Ett litet (suddigt) exempel :) tror minsann att han hade någon växt-fetisch ;)

Morgonen började bra & tack vare sömnlösheten :) hann jag faktiskt med en liten kaffe på härliga balkongen...



Magiskt ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar