onsdag 3 april 2013

För en person som typ alltid...

...är sen, eller vi kan ju kalla det vid sitt rätta namn... är en tidsmaximist ;)

Det vill säga, försöker alltid få in så mkt som möjligt på den tid som finns... Ett vanligt morgonscenarion hos fröken Olsson är följande: " Åh, vad mkt tid jag har kvar innan tåget går (minst 11 minuter ;)) jag tror minsann jag gör en liten förbehandling medan jag väntar ;) --//-- Ojdå, var tog tiden vägen? & när jag sen, i ren frenesi, rafsar ihop (för det enda ord som kan beskriva det är just rafsar) allt som ska med så är det magiskt att bara kunna slänga ner koppen i väskan & dra iväg & vifta in tåget ;)



Kommer ni ihåg mitt mail till Sthlm stadsmission??? Jag har fått några svar (dock inget officiellt från Stadsmissionen) som visar på att det finns fler, som jag därute, som tycker att detta är det bästa ever...

Bästa svaret kom från denna Donna...



Självklart gick jag med i hennes grupp på fejjan...



Tänk det kan ju vara något för just dig oxå, du som läser nu ;)


Sök på fejjan efter "Suspended coffee Sthlm"

Tillsammans kan vi ändra världen ❤

En ny "liten" (du ser ration om du jämför med den hela förpackningen lakrisal som ligger i skålen & ser ut som en liten gelé-böna ;)) superfin & söt godisskål ❤ I'm in löve...



Igår blev förmodligen (med inte helt säkert) säsongens sista sats av tomtegröt ;) sååå gott ju...



Till sist ska jag erkänna att speljävulen har hittar mig även gällande yatzy på mobilen... Undrar dock vad mina medresenärer på tåget tänker när det hör mitt "evil-skratt" när yatzy kommer upp ;)



Kärlek ❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar