torsdag 11 april 2013

Vår!!!

Man kan riktigt känna att våren är på väg... Det känns liksom i luften & det är magiskt!



Första dagen på typ 6 månader (i Sverige ;)) utan mössa... & fast jag ÄLSKAR mina mössor så är det underbart att inte måsta ha de på sig :)

Igår kväll va det dax för skåneligan (eller iaf en decimerad skala av "medlemmarna") att ses igen... Det va på tok för länge sen sist :)

Jag förundras alltid över det faktum att vissa vänner kan det gå hur lång tid som helst mellan att man ses & ändå så är det som om det vore igår man satt & tjabba :) tur för mig (som har en hyfsat stor vänskapskrets, där det ibland kan vara svårt att få in alla regelbundet) är att jag typ nästan bara har sådana vänner ❤ underbart!!!

Igår gick vi iaf till ett ställe som heter Barbro... Eller egentligen "Bar-bro" eftersom det är en bar som ligger precis under Lijeholmsbron ;)



Lite oväntat att ett ställde med det namnet serverar asiatisk mat :)

Efter en lite smått invecklad meny som tog ett tag att klura ut så fick vi iaf in maten & den va verkligen supersmarrig... Rekommenderar helt klart stället... Skönt stuk :)

Allt som allt en härlig kväll med fina vänner ❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar