onsdag 10 april 2013

Men skämta med mig aprilo...

... -7?!? Det är f-n inte okej den 10/4... Sådeså!



Kul att till & med mobilen fått tuppjuck på kylan & gör en självcensur på väderbilden ;)

För er som undrar över vår Tallinnresa & som är sugna på att göra en själv...



Nu finns dealen ute igen :)



Lite dyrare iofs med fortfarande sjukt billigt :)

Igår fick jag ta eftermiddagsfika på språng eftersom jag skulle föreläsa på en rad förskolor i Tyresö... Faktiskt för andra dagen i rad som jag åker & föreläser om mitt jobb & just i Tyresö båda gånger :) kul...



Men iaf, så gör det ju sällan ont när den "på-språng-fikan" innebär en iskaffe à la Starbucks i vårsolen ;)

På tal om kaffe så fick jag igår senaste uppdateringen & projektet att införa "Suspended coffee" eller som man beslutat att kalla det för här i Svearike "Bjudfika"...

Nu har loggan kommit :) visst är den fin!



En cool brud som erbjöd sin expertis & fixade till den gratis... Sånt gillas!!!

Så dela... Sprid... Prata om detta nu så vi blir fler som vet om det :)



Kom ihåg att vi skapar det samhälle som vi vill leva i ❤

Igår va jag tillbaka på gamla brottsplatsen... Södermalm :) Det där är en plats som alltid kommer ha en särskild plats i mitt hjärta... Tänk att jag bodde där mina första 4 år i staden, i samma lägenhet... Det händer ju liksom inte :) Tack fina E för att jag fick ha din slice of heaven under några år ❤

När jag vandrade gatorna upp i mina gamla hoods så insåg jag att Sthlm har varit god mot mig... Här har jag hittat mitt lugn, mitt drömjobb, fantastiska vänner för livet... & inte minst... mannen i mitt liv ❤

Iaf... så va jag bjuden på middag hos finaste S... & som den kvinna i min smak som hon är, så välkomnar hon mig såhär ;)



Gotta love it!

Efter en supersmarrig middag med massa härligt tjejsnack & "catch up:ande" va det då dax att åka hem igen...

& på tuben visade sig Söder från sin rätta sida...

Det är nämligen bara där man kan mötas av den här frisyren & ingen... & då menar jag INGEN reagerar & tycker det är skumt ;)



Underbart...

Som avslut idag låter jag fina S avslut med sina kloka ord på hennes hallspegel... Det sista hon ser när hon lämnar sin lya & det första hon ser när hon kommer hem...



Kan va något som fler borde göra ❤ tro på sig själv!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar