torsdag 4 april 2013

Nu jäklar händer det grejor...

För det första så fick jag igår ett officiellt svar, från Sthlm stadsmission, på mitt mail om Suspended coffee :)



Spännande värre...

Sen blev min blogg länkad till just gruppen "Suspended coffee Sthlm"



Vilket gjorde att min vanlig trogna skara av läsare på ca 30-50 pers :) plötsligt mångdubblades... Sist jag kolla igår va det 210 bara igår som hade läst mitt inlägg om fenomenet :) kul jul...

Sen visa det sig att de coola brudarna som startat gruppen blev intervjuade av tv Sthlm igår...



Inslaget kommer sändas idag :) sjukt kul ju... Hoppas det sprider sig som en löpeld genom vårt land...

Det är sååå härligt med positiva nyheter mitt i den vanliga smeten av sorg & elände ❤

Ytterligare en magisk nyhet som nådde mitt öra igår va att det har bestämts att det skall bli en säsong 4 av "Game of thrones" :)



Lycka...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar