tisdag 5 februari 2013

Åhhhh lagom tills Olsson premiärturade conversen...

...så bestämde snön sig för att göra ett sista dödsryck...



Men lite snö skrämmer inte conversen... & livet blir ju faktiskt bara lite mer spännande när man halkar omkring på vart annars steg ;)

Hade ett lite udda hissällskap igår...



Denna syn mötte min blick när dörrarna gled upp :) men det finns väldigt lite att klaga på rent generellt... De erbjuder en bekväm sittplats & det blir definitivt ingen obekväm hisstystnad ;)

Skulle igår ner i den mysigaste (typ läs... "Texas chainsaw") källargången ever...



Varje gång jag kommer ner så hör jag en liten röst i mitt huvud som säger: "No one will hear you scream"... För att göra saken ännu värre där så finns det inte tillstymmelse till täckning, den slutar precis innanför dörren... Som upplagt för en Hollywoodrulle ;)

Så... Igår va det äntligen dax för barnvakteriandet att komma igång igen... Jag har sedan typ 3 år sen haft den stora förmånen att få passa några mina bästa vänners lilla 3,5 åriga prinsessa, en kväll i veckan...

Det blir alltid naturligt uppehåll under sommaren men sen jag träffade Darlingen har vi liksom kommit ur rytm... men igår va det då dax igen...



Kvällens mest högtidliga hedersuppdrag var när jag fick döpa pingvin... Numera känd som Olga ;)

Det va alles för idag :)

Kärlek!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar