torsdag 21 februari 2013

Camping 1:1

Jag & Darlingen gillar båda två att vara ute i naturen... så nu har vi bestämt oss för att faktiskt göra en ordentlig satsning & köpa bra utrustning så vi har hela kittet klart till tältsäsongen...

Jag började lite smått med min alla ❤-dags present... Ett spritkök :)



Igår va vi inom en affär & börja kolla runt lite... Vi behöver ju ett riktigt schysst tält...


...bra sovsäckar (fast jag har ännu inte gett upp kampen om en endaste stor gemensam sovsäck än även om Darlingen är lite smått skeptisk till detta ;))



& vi behöver ett schysst uppblåsbart liggunderlag... Ska ju va lite camping deluxe ;) så klart...

& det finns ju oändligt med alternativ till verkligen alla möjliga typer av kostnader...

Alltså man kan ju köpa huuuur mkt som helst om man bara skulle kunna bära det med sig... Vissa saker är direkt självoskrivna även om den va riktigt najs att sitta i ;)



Andra va jag mer sugen på för att det va såå sött ;)



Det är ju verkligen coolt hur smarta lösningar det finns på saker :) Fortsättning följer på detta ämnen:)



Visste ni att man kan köpa luft på burk? Jag hade ingen aning :) & mamma om du inte visste så kommer du älska detta... Det gör det nämligen tydligen lättare att stöda på svåråtkomliga ställen :)

På tal om luft i bruk så insåg jag igår att jag hade fått denna kommentar på bloggen gällande min vädjan om att hitta var de säljer Glade clean linen toaspray...



Såååååå lycklig jag blev... Tack sötaste A ❤



Jag lyssnar nu på sista boken av Kristina Olsson "Paradisoffer" & jag säger då här... Man vet att ljudboken man lyssnar på är sjukt spännande när man kommer på sig själv att tänka: "Släpp det Olsson, det är inte ditt problem att lösa"'& magpirret som infunnit sig släpper & man inser att man pustar ut lite ;)

Torsdag... I love it ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar