fredag 22 februari 2013

Välkommen till världen vackraste prins W...

...strax före midnatt fick världen en ny liten prins ❤ välkommen lilla underverk... Du är sååå efterlängtad ❤

Det är faktiskt en ganska fantastisk företeelse det här med bebisar (alltså om ni inte hajjar det innan så berättar jag det nu ;))

Man har liksom den stora fantastisk förmånen att hitta människor i ens liv som man bara älskar & inte kan tänja sig att leva utan...

Vissa träffar man tidigt i sitt liv & man hinner hitta på mycket bus & roligheter ihop så man får många många fina "gamla" minnen att vårda...

Andra träffar man senare men då brukar liksom det uppstå en form av "kärlek" för att man har liksom "valt" varandra i vuxen ålder...

Oavsett hur man träffas eller när så är det ju magiskt att få vara med på ett hörn när det kommer nya små människor in i deras liv & därmed även in i mitt liv...

Jag har en del väldigt nära vänner som har fått barn & jag skulle inte kunna älska de små liven mer än jag gör... & jag är såå tacksam för att mina vänner låter mig få vara så delaktig på ett självklart sätt ❤

Nu har då alltså allra mest vackra T fått en liten son... Tänk va coolt, konstig & samtidigt helt naturligt att säga den meningen... "T & hennes son"

Åhhhh vad jag längtar efter er nu ❤❤❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar