fredag 1 februari 2013

Fredag... Världens vackraste ord :)

Idag har jag typ inte ett endaste jotta att delge världen mer än att det just är fredag... Om ni nu har missat det ;)

Sen har jag ett boktips... Eller egentligen är det ett författartips...

Jag har helt snöat in på Kristina Ohlssons böcker :) riktigt bra, spännande & ruskiga :)

Sen att hon heter Ohlsson (iofs med ett h), kommer från K-town & har jobbat som civilanställd inom polisen gör ju liksom att jag känner en viss samhörighet med henne ;)

Har precis lyssnat klart på första boken...



& ska nu påbörja bok 4...



Me like :) Det enda lilla störmomentet är kvinnan som läser boken (alltså inte jag själv då ;) utan hon som läser in ljudboken)... Det är nämligen så att när hon gör en av de manliga rösterna så mörkar hon till rösten... Men bara på honom, inte de andra männen... Blir lite löjligt... Men det kan man ju leva med :)

Helgen kommer mer lägligt än någonsin... Du är sååå välkommen :)

Kärlek!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar