tisdag 26 februari 2013

Berättelsen om Pi...

...vilken underbart fin film ❤ har ni inte sett den så gå & se den... Helst i 3D, helst sjukt cool... Den känns lite som en sjö-variant av "Forrest Gump" & "Slumdog Millionaier"... En feel-good film med lite humor, lite sorg & en sjuhelsikes historia :)

Jag rekommenderar 3D även om jag emellanåt blev lite åksjuk & jag även efter hemkomst fick ligga ner & vara lite ynklig... Nu ska ju tilläggas att jag blir sjukt lätt sjösjuk... Sjukt lätt!!!

& jag hade redan mina misstankar innan att en film om ett skeppsbrott i 3D inte skulle vara riktigt med en åksjuk Olsson... Men trots det vill jag inte vara utan att ha sett den... Emellanåt fick jag lyfta av brillorna för att lugna ner magen ;)

Angående brillorna så vissa det sig att de kommer börja ta extra betalt för 3D-glasen från & med den 5/3... Så håll i era brillor ;)

Ikväll blir det oxå bio & även denna gång en feel-good film... Nu ska jag & tjajerna iväg & se "Små citroner gula" ❤



Insåg igår kväll att jag har inte bara ett plagg som jag färgmatchar med galgen utan minst 2 ;)



Såg denna lilla artikel igår & höll på att förgås av gullighet...



Lilla uttern Eddie som fått ledinflammation & därmed behöver spela basket för att mjuka upp lederna... Hur gullig får man bli liksom!!!

En mindre gullig sak & en sak som ni aldrig behöver oroa er över att det skall dyka upp ett instagram foto på är detta...



Huva va otäckt med surpaj.... Isch!

Fas camping 1:2 har inletts... Igår lämnade jag tillbaka alla ❤-dags spritköket som Darlingen fick & köpte istället ett modell bättre... The original T...



Nu jäkla är vi redo att käka utomhus iaf :)

Tisdag mina vänner... Det innebär att det inte är måndag ;)

& -9 är inte riktigt acceptabelt men det innebär att det iaf går åt rätt håll ;)




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar