onsdag 27 februari 2013

Små citroner gula 🍋🍋🍋

...underbart härligt feel-good film ❤ jag läste boken för många år sen & blev lite kär i den... Filmen är dock bättre :) så ta tag i era tjejpolare & gå på bio... Ni kommer skratta, gråta men framförallt må jäkligt bra :)

Känner mig nästan lite lycklig i själen när man tittar ut & ser vädret... Stoor sol & nästan inga minus alls ❤ i löve it...



Speciellt hur resten av veckan ser ut :) komsi komsi våren...

Idag är det stora tvättdagen i hemmet... Jag må vara sjuk i huvudet men jag ääääälskar att tvätta... Det luktar såå gott, klädförrådet fylls på & den blir ordning i tvättunnan... Vad kan man inte älska med det :)

Idag ska det dock bli lite spännande att se vilken magi en kombination av salt/ta bort kan göra på rödvinsfläcken gigantus :)



Redan innan tvättning så ser det ju lovande ut...

Jag säger bara: prisa fashionguden... H❤M återbäringen har kommit ;)



Skulle inte vinfläcken gå bort får jag väl köpa en ny munkjacka ;)

Kärlek ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar