onsdag 7 november 2012

Brokiga Lina-tankar

Man vet att man har rakt hår när man kommer till jobbet & kollegan utbrister: "Vilket lockigt hår du har fått till idag" & hon syftar på detta hårstrå som i ärlighetens namn mest ser ut som det fastnat i ett eluttag ;)



Åsa Rasmussen... Vet ni vem det är nu för tiden? Jag visste inte när jag såg alla löpsedlar igår så jag va ju så klart tvungen att youtuba...



Stackaren... Hon har sprungit till sändning & är därmed helt andfådd... Under ca 3 minuter så lider man med henne & sitter & tar låånga djupa hjälp-andetag :)

Uppdatering mobilen fortsätter att ge mig nya möjligheter att lära känna skönheten... igår tänkte jag att fanskapet hade flippat ur helt eftersom den plötsligt tog (eftersom det va den allra mest logiska tanken i mitt huvud... att mobilen plötsligt fått en hjärna & börjat ta egna beslut ;)) bilder på mitt knä...



Till slut insåg jag att en ny funktion nu är att jag kan ta en bild med volymknapp på hörlurssladden... Alltså värsta spionmobilen ;)



Såg denna reklam i metro & detta måste ändå va den sjukaste utställningen ever... men jag kan inte låta bli att kittlas av tanken att få se hur kroppen ser ut inuti... Under all hud... Kanske får gå & sen va en sådandäringa kultursnobb & försöka förringa min fascination av ämnet ;)

Men allra allra bäst igår va att få komma hem till kärleken... & jag har faktiskt världens finaste... Igår möttes jag av detta paket i dörren...



När puss&kram-kalaset började avta så frågade jag varför jag fick det... Då svarade han för att han missade min födelsedag i år... & bara för att ni ska förstå hur gulligt tänkt det där är, så ska jag berätta att jag fyllde år 1 månad & 11 dagar innan vi träffades ❤

Såg skönaste bilden/rubriken i tidningen i morse som jag bara måste dela med mig... Även om ämnet i sig självklart inte är roligt...



Min första morgontanke/association blev: "Det är som i mänskliga livet om man tänker på uttrycket: Snälla pojkar, får inte kyssa vackra flickor" ;) kom nu ihåg att detta va innan morgonkaffet :)

Dagens bling blir en kombo av välgörenhet/Vietnam & styrkeinhämtning... Idag väljer jag nämligen att försöka jobba på en av mina svaga sidor... Så skicka gärna lite kärlek åt mitt håll idag :)


Kraaam pau er ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar