torsdag 15 november 2012

SD... Kan ni vara schyssta & sluta missbruka mitt lands namn!!!

Erik Almqvist, Kent Ekeroth & Christian Westling... Vad ska man säga... vad kan man säga???



Osökt kommer dock förmodligen den enda en lilla tanke som kan tänkas om dessa upp i mitt huvud när deras namn nämns... & den tanken är: "Inte de vassaste knivarna i lådan"...

När jag bodde på Hawaii så fanns där ett tv-program som jag ofta roade mig själv med att kolla på... Programmet heter: "World's dumbest criminals" Detta gänget skulle fasiken platsa perfekt i det programmet...

Det skönaste är ju att de filmat hela förloppet... Alltså, inse nu att de har inte blivit smygfilmade av någon på gatan... de har blivit fällda helt & håller på grund av sin egna film... Priceless!!!

Förmodligen har de från början filmat för att ha "bevis" på att dessa stackars 3 små vänlösa män blev (vad de iaf hoppades på skulle komma) "påhoppad" av först komikern Soran Ismail (fast han hade ju till, skillnad från de andra grabbarna, sinnesnärvaro nog att inse att den kamera som de tryckte upp i nyllet på honom ev skulle kunna medföra problem någon gång i framtiden... även om han måste varit sjuukt sugen på att bara be dem dra dit pepparn växer) sen en kraftigt berusad "invandrarman" som är född i Sverige (bara det visar ju på intelligensnivån på "kronprinsen" i partiet) för att tillslut köra en Grand final med Anna... eller som Erik Almqvist så respektfullt tilltalar som "den lilla horan"... Allt finns på film...

Man förundras ju först över snilleblixten att filma allt... Men ännu mer av beslutet att behålla filmen i dess ursprungliga, oklippta format... Att man inte någonstans, ens för en sekund inser att det ev skulle kunna bli en het potatis om det hamnar i fel händer... Tja, det är bara att säga; Grattis Åkesson... Din rekrytering är imponerande... Imponerande dålig då alltså...



Nej, vänta... jag tror faktiskt att det finns en tanke till dom dyker upp i mitt huvud som man kan yppa om dessa... dessa... dessa, individer...

Nämligen att onekligen är det bästa sättet att bekämpa en idiot på är att låta honom prata... Förr eller senare kommer han visa sina rätta sidor...

Eller varför inte avsluta med Erik Almqvist egna ord: "Sanningen kommer alltid fram till slut"...

Nej, jag måste få avsluta på mitt sätt... Trots allt är det ju min blogg ;)

Karma's a bitch!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar