fredag 16 november 2012

Humor på hög nivå...

...som den goda moster man är :D så ingår det ju liksom i mosterskapet att sponsra de små liven med inköp av diverse jultidningar eller när de säljer saker till klassresa... Så de så....

Jag fick ett sms från sötaste systerdottern där hon undrade om jag ville köpa några lådor med pepparkakor som de säljer i klassen... Svaret från mig blev: "Hej sötaste lilla systerdotter :) jag tar självklart & köper pepparkakor av dig :) 5 burkar vill jag ha :) kraaaaam" Så nu jäklar har jag pippakagor till julada 2013 (jag kommer ju få dessa först när jag kommer hem till skåne i jul :))... Så om någon är låg på just pippakage-fronten... Hojta, I'll hook you up ;)

Sen va det dax för den årliga jultidningsbeställningen... När jag skumma igenom tidningen så hitta jag bland annat denna låda med skumtomtar & jag älllskar dessa rackare...



Så så klart ingick en sådan i beställningen...

Häromdagen såg jag denna annons i tidningen :)



Det är fasiken my kind of humor... Jag betalar 2 gånger så mkt för mina tomtar... Visst, jag ser oxå att det är extrapris... Men kolla då in ordinariepris :) Jupp, that's right... Det är fortfarande dubbla priset :) Fast nu gör det ju inget alls... Det är ju för den goda sakens skull... Men man kan ju fundera på hur förlaget tänker... De gör ju inte det lätt för de små liven...

Insåg igår att jag ju nu tipsat såå många om mina älskade fleecefodrade leggings att risken finns att de säljer slut på dem... O va jag osäker innan så blev jag övertygad när jag fick denna bild & sms igår ;)



Som tur väl hade jag redan varit iväg & köpt på mig 2 nya par... Just in case ;)



Det skönaste va ändå att söta E följde upp med detta sms...



Kanske skulle vara en idé att "sälja" min blogg till företag :)

Faktiskt så här jag reda börjat med att göra ett försök... Såg detta från underbara butiken Sephora...



Jag slängde iväg ett mail där jag bland annat lovade att jag skulle blogga om dem ifall jag blev utvald :)

Håll tummarna... Det hade varit sjukt kul :)

Trevlig helg önskar jag alla fina & kära... Min helg är laddas med massa bus & mys med fina vänner ❤❤❤



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar