tisdag 13 november 2012

Frenesi rent allmänt...

Gårdagens projekt va att bli klar med min tubhalsduk... Jag insåg ganska snabbt att jag (i mitt hemma-eget-påhitt mönster) hade gjort den för bred, men jag palla helt enkelt inte börja om...



Så igår kväll gav jag mig på den med en frenesi av DAMP ;) insåg även att jag lyckats få 2 färgbad på garnet :) men lite variation förnöjar alltid...



& måste erkänna att jag är lite nöjd med resultatet :) sjukt varm dock så jag får va lite noggrann med matchningen... Är galet känslig för att bli för varm, vilket jag blir väldigt lätt...



Som idag med både mössa & stickad kofta under jackan... Ja, helt enkelt ingen hit :)

Jag har många gånger funderar över varför min ena converse alltid flärpar upp sig på höger fot...



Alltid bara höger... Mina kära fina converse är alltid lite stympade på ena sidan...



Men skönt då att man på egen hand lyckas lösa sina gigantiska Ilands-problem ;) Insåg nämligen på tuben hem att detta händer...



Jag sitter ALLTID med benen i kors & då alltid med höger ben över & då tar jag typ alltid stöd mot något... Så, mysterium löst :)

Igår va det dax att ge kärlekskilona en liten men naggande god chickamocka ;)



Jag inser ju dock snabbt att det är ingen bra idé för fröken "jag-kan-aldrig-göra-lagom-mängd-mat" att åka & handla när hon är trött, frusen & hungrig...



En lätt spagetti & köttfärssås kan lätt framstå som en invasion... & kära vänner, detta är vad som är kvar EFTER att jag mumsat i mig kvällsmaten ;)

Mer matlådor åt folket ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar