fredag 2 november 2012

Spännande nästan jämnt...

Jag uppdaterade min kära Ajfåne igår & upptäcker nu en massa (iaf 3 hittills ;)) nymodigheter...



Jag har tydligen fått en VIP inkorg på min mobil... Verkar vara en sjukt exklusiv skara som hör dit med tanke på att jag inte ens själv vet vem el vad den är till för... Men jag antar att det är "on a need to know basis" el en "I can tell you but then I have to kill you" basis mellan Apple & min mobbe ;)

En annan ännu mer "kan-inte-förstå-hur-jag-har-kunnat-överleva-utan-denna-funktion" är denna skönheten...



Ser ni "Kr" tecknet... Det ironiska är att man måste först klicka in sig på denna sida för att hitta knappen innan man sen klickar på "Kr"-knappen... Alltså, exakt lika många klick som det tar att faktiskt skriva just "Kr" ;) underbart!!!

Kalla mig fördomsfull, men jag trodde ju i mitt stilla sinne när jag flyttade ifrån mina gamla hoods... Älskade söder... Till mina nya mer "upper-class" Östermalm, att det skulle innebära just det... Mindre hood & mer klass...

Dock kan det va precis tvärtom ;)

Vid en enkel promenad i mitt nya område hitta jag dessa två ställen... I bredvid varann oxå...



Det är maffia-pizzerian & strippklubben i äkta grannsämja... Som om man bodde i ett avsnitts av Sopranos :)

Det sköna är att jag skulle kunna bedriva spaning till min arbetsgivare om de så önska...



Detta är nämligen utsikten från mitt sovrum/vardagsrum/hall/kök ;) Rätt in i strippklubbens entré...

Nu är det fredag... Min absoluta favoritdag på heela veckan... Bara massa mys att se fram emot & jag är såå längten ❤

Just det... Ska i helgen introduceras för den viktigaste kvinnan i kärlekens liv... Hans mamma... Håll tummarna för att hon blir helt förälskad i mig & anser mig vara god nog åt minstingen... Sista sonen av tre... Ingen press där inte ;)

Idag väljer jag glädje ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar