tisdag 27 november 2012

Läs om du INTE är en robot ;)

Träffade min ena kontakttjej igår på en liten middagsdejt oss tjajer emellan :)

Söta lilla C har en förmåga att alltid lyckas få in, på ett mer eller mindre naturligt sätt, att det snart är jul eller hennes födelsedag... Oavsett årstid ;)

Hennes knep är många... Ibland säger hon bara rakt ut: "Denna kan du köpa till mig i julklapp... Kom nu så går vi till kassan" eller så kramar hon mig hårt & säger: "Du är min ros" men ibland är hon helt enkelt lite mer sofistikerad ;)



Så va fallet igår... Då får jag 2 alster som hon knåpat & pysslat ihop :) Hon har smart nog blandat tekningar med sin önskelista & ibland slänger hon in mitt namn som något form av sublimt meddelande ;) & när jag till slut kommer till sista sidan då möts jag av detta :)



Gissa om det funkar... Hon har mig redan lindad om sin lilla hand ;)

Det blev lite strosande i diverse leksaksaffärer & jag konstaterar snabbt (är ju hyfsat sällan i dessa affärer själv ;)) att dagens leksakerna är liiite mer avancerade & "vuxna" än mina va när jag va 10... För sisådär en 11 år sen ;)



Gav mig även på konsten att skapa ett youtube-konto igår för jag vill dela med mig av ett klipp som en kille la upp på fejjan igår... Dock verka det inte funka, iaf inte för mig ;) så jag ber er istället gå in & söka upp honom själv... Såå värt det... Grymt bra...



Iaf så finner jag det alltid lika kul när man får denna frågan...



Fyll i om du inte är en robot :) Asså på riktigt... Är det fler än jag som får en känsla av att snubben (för det kan BARA va en snubbe som kommer på den meningen) är liiite smått nojjig över att filmen "I, Robot" med Will Smith, inte bara är ett filmmanus utan baserat på en kommande verklig händelse ;)

Iofs så kan jag faktiskt oxå få lite sådana tendenser ibland... Som nu till exempel när jag kommer ner på perrongen på tuben tekniska & för det första är det rusningstrafik & typ 20 pers på perrongen & inte 20 000 som i vanliga fall... & sen kommer ett helt tomt tåg... Heeelt tomt, inte en själ på... Alla på perrongen blev lika paffa, vi tittade på varann innan vi gick in... som om detta va ett typ: "I make special train for you miss" ;)

Jag har ju börjar spela Quizkampen... Men det går helt ärligt sådär bra för mig ;)



Gårdagen va grå, gråare, gråast... Det va tur att jag hann få med den endaste lilla strimma sol som fanns under dagen på bild... 5 min senare va den borta... November... Inte min favvomånad direkt...



När man vaknar upp & ens öga ser ut så här... & man är säker på att man inte körde ett tequila-race igår...



Då känns det som att ett faktum av två är mest troliga...
1: man har drömt en hemskt hemskt mardröm...
2: någon form av ögonkli är på antågande...
Hoppas hoppas på nr 1... Jag ska nämligen introduceras för resten av kärlekens familj i helgen & jag vill helst varken se ut som Frankenstein eller hans brud ;)

Tjollahopp ❤❤❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar