måndag 26 november 2012

Splitt personlighet...

Helgen har varit en sådandäringa helg där man önska att man kunde vara på fler, många fler, ställen på samtidigt...

Iaf så i leddes helgen med att kärleken skulle introduceras för min inre krets... Jag va nervös som jag varit få gånger i mitt liv... Inte egentligen för att jag va orolig utan mer bara för att jag ville att alla skulle gilla varann...

Det står ju mycket på spel så att säga :) mina vänner är för mig ovärderliga & min kärlek vägrar jag fullt leva utan eftersom han är just det... Min kärlek ❤ så då vill jag ju att alla ska gilla varann lika mycket som jag göra... Iaf nästan lika mycket ;)

Iaf så gick det strålande :) jag visste ju egentligen det men ibland är det bara lite extra pirrigt ;)



Här är ett sms som jag fick från fina L efter kvällen :) känns heelt underbart ❤

Det har varit födelsedagar, dop & möhippa... Svårt att välja & ännu tristare att man måste välja... men tyvärr, hur man än vänder & vrider på det så blir det oerhört mkt svårare när alla happenings är på olika ställen...

Ja ja... Inget att göra något åt mer än att försöka göra det bästa av situationen :) Möhippan var i skåne & därför svårast att åka till... men jag ville ju så gärna att bruden skulle känna min närvaro så jag spela in 5 små filmsnuttar & jag tänkte bjuppar på en här men det funka inte som jag vill så jag får väl helt enkelt lägga ut den direkt på fejjan ;)

Eller nu när jag tänker efter så inleddes faktiskt helgen liiite mer mysteriskt :) Jag fick nämligen detta meddelande på min Time-line på fejjan :)



Hur?!!?!!)? Nyfikna tror ni jag är på en skala!!?! ;)

Helgen avslutades iaf med ett herran stort storkok :) inte mindre än 14 matlådor till mig & kärleken :)



Lovely ❤❤❤

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar