torsdag 2 augusti 2012

Dagarna tre...

Ibland kommer livet emellan & man (jag) har så mkt härligheter för mig i verkligheten att jag inte fullt hinner med att leva livet på bloggen ;)

Men till mitt stora nöje ser jag att min forna hemstad har fått egna polisvolontärer... Good on ya :)



Jag har under dessa dagar sett en studie i det småstadsliv som alltid kommer ligga mig varmt om hjärtat...

Har jag någonsin undrat över vad den äldre generationen gör snortidigt på morgonkvisten så behöver jag inte längre undra ;)


Jag kallar aktiviteten: "Att stå vid sidan om vägen & se livet passera" :)

Veckan började med en vin/snackekväll hos fina Petra... Så pass att jag (som numera är van vid tidtabellerna à la Sthlm) missa sista bussen & fick helt enkelt sova över...

Det är inte varje dag man somnar in med att ha denna karl... pojke... gossebarns ögon vilande på en ;)


Fick en ny laddning med fina mössor med mig som kommer hitta nya hem i Sthlm :) lovely!!!



På tisdagen firades min kommande fölsedag av familjen & firades kungligt vilket bland annat resultera i att jag får tillskott i min lilla familj... I mitten av månaden hälsar vi välkommen lilla Ester... min nya tv :)



Världens godaste tårta blev det oxå :) Tack för allt la familia...

Igår tillbringades dagen med diverse trevligheter... Bland annat va jag på smarrig blåbärsfika hos blivande brudparet & spånade om mitt kommande toastmadamskap... Har så måååånga idéer redan att jag inte kunde somna i natt... Så det va inte bara fullmånen som höll mig vaken utan även mitt egna småskrattade ;)

Roligast under gårdagen va dock ett I-lands "problem" som Facebook fixade ;) En söt skäl trodde att min fölsedag va igår & skrev grattis... Sen följde en rad med andra söta firare... Men vem tackar nej till att bli firade i dagarna 3 ;) kärlek!!!

Men nu drar vi till Gotland för lite kvalitéhäng... Jag har packat min väska...



& en vidunderligt vacker himmel hälsar oss godmorgon :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar