måndag 6 augusti 2012

Fårö - magiska plats...

Gårdagen tillbringades på Fårö... Vi tog färjan över på eftermiddagen...

Coolt, gratis färja till en liten ö en liten bit ut i havet, men ändå som en helt annan värld...



Jag kan inte beskriva känslan med ord så jag tror jag försöker (har ju lite svårt med det men det innebär ju bara att man får jobba hårdare ;)) låta bilderna tala för mig istället...

Jag ber om ursäkt för kavalkaden av bilder på solnedgångar men jag kan helt enkelt INTE välja ;)

"Du kan kalla mig vid mitt rätta namn... Söt!"


Nybliven solnedgång...


Fika deluxe...



Rauking all over the world...



Rauk 'n roll...


Tvätta händerna i solljuset...



I'm on top of the world...


Stensand...



Mognare solnedgång...


Njuter...



Mamsen i solnedgången...



Brinnande solnedgång...


Lambgift...



Godnatt solnedgången...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:BUNGE ÄNGE,Fårösund,Sverige

2 kommentarer:

  1. Åh vad fina bilder lina! Surt att jag inte kunde hänga med på det men jag njuter mkt av att titta på de coola bilderna. // maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhhhh fina Maja :) det va grymt härligt men jag antar att din kväll med gamla vänner va minst lika härlig :) & vänskap ska man värna :)

      Kraaam

      Radera