torsdag 9 augusti 2012

Sista semesterkvällen i Skåne...

...tillbringas med en klassiker... Melodikrysset i Tivoliparken...

Det regna när vi kom ner, så första stunden blev det ömsom vin & ömsom vatten ;)



Men som tur är har ju denna sommaren varit lite väl ombytlig i vädret så det nuvarande vädret varar sällan länge...



I parken fanns både en & annan lokalkändis... Vår allas Idol-Kalle va där & uppträdde & för alla er Krstd-bor så kan jag numera lämna den stora nyheten att "Demonen" har klippt sig & låtit sina lockar falla ;)

Vinnande kryssraden... Tänkte jag...



Men snacka om vi blev snopna när de två vinnarna kallades upp...



Margareta Olsson & Karl A Nilsson...

Vi va 4 i vårt sällskap & 2 av oss fick gå fram :)



Så här glada var mamma & Kalle när de kom tillbaka :)

Detta är en av de största anledningarna till att det i dagsläget skulle vara svårt för mig att flytta hem igen till mig forna hemstad...



15 minuter efter att föreställningen är över så är det som det gått ut ett bombhot i staden... Den blir öde...

Ni ska jag se sytycd & gråta en skvätt tillsammans med mamma :)

Kärlek <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar