fredag 17 augusti 2012

Underbar kväll!!!

Åhhh, vilken kväll jag har haft... Mina vänner firade mig idag eftersom jag fyllt år...

Jag bjöd in till picknick & utomhusbio i Rålis... De visa Hajen :) Jag skriv i inbjudan att det enda jag önskade mig va tid med mina magiska vänner...

Jag ska erkänna att jag blev liiite svettig när syndafloden bestämde sig för att göra ett återbesök idag... Särskilt då jag ju numera bor sjuukt litet & det helt ärligt inte fanns tid att bygga Noaks ark
nr 2...



Men, det såg ju snabbt lite ljusare ut... Ovädret verkade vara lokalt helt frånvarande över just Rålis ;)



Skam den som ger sig... Vi fick en av de där magiska augustikvällarna till slut :)



Lilla Myran blev oväntat kvällen minsta lilla deltagare... Såå söt



Jag fick ett par oerhört fina öronhängen...



& om ni minns så önskade jag mig tid med mina magiska vänner...



Vilket jag fick, inte bara 1 kväll... Utan 2 + 1 morgon :)



Älskar er mer än mina ord kan beskriva... TACK... Ni känner mig så väl & vet precis vad som gör mitt hjärta varmt & vad jag gillar...

Skönt att tjejligan (här delar av den sedd i vad som mest kan beskrivas som någon form av film-ormgrop) äntligen är samlad igen efter lång sommarsemester... Ni fattas mig när vi inte är nära <3



Kvällen avslutas med ett lite smått berusat besök i en godisbutik... I nära sällskap av min BIB ;)



Tack tack tack för en underbar kväll!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar