fredag 3 augusti 2012

Födelsedag i harmoni & drama...

Började min dag med en exklusiv frisering av en underbar liten 4- åring :)



Samma lilla loppa ville prompt följa med in i duschen så det va ju bara att ställa upp :) en hyfsat snabb dusch blev det kan jag meddela... Inte heeelt van vid att ha någon som står & studerar en just då ;)

Sen fick jag fin fina teckningar...



Av två små underbara varelser... Tack!!!



Sen tillbringar jag & mamma en supermysig dag inne i Visby :)



Det finns ju huuur mkt som helst att se...



& bara att strosa runt är ju fantastiskt härligt...



& man får nästan en känslan av hur det va förr i tiden :)



Lite födelsedagslunch hann vi med... & lite shopping så klart ;)



På kvällen hade vi en grymt härlig grillkväll...

Dock hamnade vi mitt i ett obehagligt drama... En sjukt jäkla bilolycka... Ena bilen volta 3 gånger i luften & flög högre än jag ens vill tänka på...

Alla klara sig utan smärre skador men chocken blev stor så ambulanshelikoptern fick komma...



Men fantastiskt härligt är ju ändå att se hur verkligen hela vandrarhemmet släpper allt & springer dit för att hjälpa till så fort olyckan hänt... Själv insåg jag plötsligt att jag stod barfota mitt ibland allt glassplitter... Man är uppenbarligen inte precis den skarpaste kniven i lådan vid den tidpunkten... Skitigaste fötterna i stan...



Men kvällen avslutades sedan med en majestätisk solnedgång & en Lina som är mer än vanligt lite extra tacksam för allt hon har <3



Kärlek!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar