torsdag 30 augusti 2012

Skrattat så jag har ont i hela kroppen...

Fantastiskt rolig kick-off... Jag har ont i hela kroppen så mkt jag har skrattat :) somliga på kontoret vill hävda att ontheten kommer ifrån ett prakt magplask som jag tydligen gjort (är dock inte själv helt medveten om detta, & jag har ju alltid levt efter devisen: det du inte minns, har aldrig hänt... Alternativt: förnekelsen är din bästa vän ;)) Mer om detta magplask eller icke magplask kommer längre fram :)

Vi åkte till en supermysig liten kollogård i Bro... Långt in i skobyggden...



Värsta lilla Madickenhuset :)



Vädretsmakter log mot oss vilket vi tacksamt tog emot :)


Dagen va fylld av tävlingar... En av dessa va att vi skulle skriva en liten sång om Krim... Här är min grupps bidrag :)



Ett annat moment i tävlingen va kanotpaddling med avbytning av folk vid två olika stationer... Jag & T va de första... men dock inte de sista... som sänkte skeppet så att säga ;)

Men är det tävling så är det ju... & då får man ju go all in :) så jag lyssnar numera till namnet: "miss wet t-shirt Nacka" ;)



Sen bestämde jag & en av cheferna (som oxå sänkte skeppet) oss för att ta ytterligare ett kläd-dopp... Så vi rusa i full fart ut på bryggan & dök för glatta livet... Som den siminstruktör som jag är ;) så kom jag ju på det här mitt i mitt avstamp: "Satan... Jag har INGEN aning om hur djupt det är här!!!" Så för att inte eventuellt bryta nacken så mitt i luften försökte jag få upp överkroppen som för att plana ut mig själv... Vilket resulterade i att jag gör ett lååångt & platt dyk helt i linje med vattenytan :) Hela bildsekvensen finns förevigad & det är en grymt cool bild tänker jag :) kommer lägga upp den så fort jag fått den av fotografen ;)

Kvällen avslutades med mycke mycket god mat... Skratt & dans till långt in på småtimmarna...



Tydligen någon som sovit i min säng redan ;)



& ja... allt betalt av oss själva... känns som det är läge att påpeka det i dessa tider ;)



Har sällan eller aldrig tidigare stått & väntat utanför systemet på att det ska öppna ;)

Nu ska jag till underbara vänner & bara njuta av att de finns i mitt liv ❤


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar