onsdag 8 augusti 2012

Slappedag i Skåneland...

Dagen har tillbringats i slapp- & kreativitetens-tecken... Sov länge länge...

Sen hoppa jag upp & sticka klart lilla tröjan till den lilla loppa i Zimbabwe som får just min tröja...



Detta är det första alster jag någonsin stickat klart... Jag sa till mamma att jag fundera på att göra en liten blomma eller nått på tröjan, som mitt signum... Jag upptäckte sen att tydligen har jag råkat (fast jag vägrar själv tro det ;)) sticka ena ärmen med enbart räta, det ska vara en räta, en aviga.,. Mamma upplyser mig då om att det kan ju bli mitt signum ;)

Har även hunnit en sväng till söta Lena & leverera lite mössor... Finaste lilla EmmaLisa & Wilmer :)



Kvällen avslutas hemma hos syster & barn... Hann få mysa lite med lilla kärleken... Om man slår upp ordet knähund så hittar man denna bild :)



Det värmer en mosters hjärta när systersonen vill att hon ska stanna kvar så han får lära henne att åka Waveboard... Systersonen är lite väl glad över sitt förslag... Direkt oklart vilken inställning moster har till samma förslag ;)

Kärlek!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar